Monday 13 May 2013

Meet Lau...


Evening all,

I am back to announce our next newest DT member...

Meet Lau :)



Hello I am Lau W, Lau for Laurence  and the “W” is the first letter of my name. I live in the North of France, in a village located near the sea.
I am 43 years old, I am married to Philippe (we are together since 1988). My husband and I are very complementary, he is what happened more beautiful in my life. We have a cat "Chiffonnette", a tortishell, she’s our princess.
The scrap (including card making) has a big place in my life. This is a great passion who grown increasingly over time. I love making cards and offer them, I like to see a little happiness in the eyes of people who receive a small gift "homemade". I have no particular style, I would say it is varied.
Thank you to Debbie for choosing me, I am happy and proud to be part of the DT.

----------------------------------------------

Bonjour je suis Lau W, Lau pour Laurence (mon prénom) et le W est la 1ère lettre de mon nom de famille. Je vis dans le Nord de la France, dans un village qui se trouve proche de la mer.
J’ai 43 ans, je suis mariée à Philippe (nous nous connaissons depuis 1988). Mon mari et moi sommes très complémentaires, il est ce qui m’est arrivé de plus beau dans ma vie. Nous avons un chat « chiffonnette », elle est notre princesse.
Le scrap (et notamment  la carterie) a une place immense dans ma vie. C’est une grande passion qui grandie de plus en plus au fil du temps. J’adore réaliser des cartes et les offrir, j’aime voir un peu de bonheur dans les yeux des gens qui reçoivent un petit cadeau « fait maison ». je n’ai pas de style particulier, je dirais qu’il est varié.
Merci à Debbie de m’avoir choisie, je suis heureuse et fière de faire partie de sa DT.

I hope you will all join me in welcoming Lau to the Design Team and
very much look forward to Lau's creations!


Hugs..

2 comments:

Please leave a little love :)